دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
نی

حوزه/ در اقدامی انسان‌دوستانه و با هدف حمایت از جبهه مقاومت، یک بانوی ایلامی با اهدای قطعه‌ای طلا به ارزش ۱۲۳ میلیون تومان، به جمع حامیان مظلومان غزه و لبنان پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، در راستای پویش «ایران همدل» که به منظور حمایت از جبهه مقاومت و مظلومان غزه و لبنان راه‌اندازی شده است، بانوان استان ایلام با اعلام آمادگی برای کمک به این حرکت، نشان دادند که همواره در کنار هموطنان خود ایستاده‌اند.

عبدالحمید خدایاری، مسئول این پویش در استان ایلام، از مشارکت فعال بانوان در این اقدام خیرخواهانه خبر داد و گفت: تعدادی از بانوان استان ایلام با اهدای طلا به جبهه مقاومت، از دیگر هم‌وطنان خود دعوت کردند تا هر کس بنا بر توان خود در این عرصه حضور داشته باشد.

در یکی از این موارد، دو خواهر ایلامی با اهدای یک قطعه طلا به ارزش ۱۲۳ میلیون تومان و یک قطعه دیگر به ارزش ۱۸ میلیون تومان، نشان دادند که همدلی و حمایت از مظلومان در دل‌های مردم ایلام ریشه دوانده است. این اقدام نه تنها نشان‌دهنده همبستگی اجتماعی است، بلکه به دیگر بانوان نیز انگیزه می‌دهد تا در این مسیر گام بردارند.

کمک‌های بانوان استان ایلام همچنان ادامه دارد و تعدادی دیگر از آن‌ها نیز برای اهدای طلای خود اعلام آمادگی کرده‌اند. مردم ایلام می‌توانند کمک‌های خود را به جبهه مقاومت به دفتر نماینده ولی فقیه در ایلام تحویل دهند و در این حرکت انسان‌دوستانه سهیم شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha